Books

Haslam, C., & Kessels, R.P.C. (in preparation). Make no mistake: The mechanisms, efficacy and application of errorless learning in rehabilitation. Hove, UK: Psychology Press.

Kessels, R., Eling, P., Ponds, R., Spikman, J., & Van Zandvoort, M. (2017). Clinical neuropsychology. Amsterdam: Boom.

Hendriks, M., Kessels, R., Gorissen, M., Schmand, B. & Duits, A. (red.) (2014). Neuropsychologische diagnostiek: De klinische praktijk (2e editie) [Neuropsychological assessment in clinical practice (2nd ed.)]. Amsterdam: Boom.

De Werd, M., Boelen, D., & Kessels, R. (2014). Errorless learning in dementia: A practical manual. Sydney, Australia: Australasian Society for the Study of Brain Impairment.

De Werd, M., Boelen, D., & Kessels, R. (2013). Foutloos leren bij mensen met dementie: Een praktische handleiding. Den Haag: Boom-Lemma.

Kessels, R., Eling, P., Ponds, R., Spikman, J., & Van Zandvoort, M. (2012). Klinische neuropsychologie [Clinical neuropsychology] (3rd edition). Amsterdam: Boom.

Kessels, R, Hutschemaekers, G., & Beckers, D. (2010). Psychologie en praktijk [Psychology and practice]. Den Haag: Boom-Lemma.

Dirkse, R., Kessels, R., Hoogeveen, F., & Van Dixhoorn, I. (2011). (Op)nieuw geleerd, oud gedaan: Over het lerend vermogen van mensen met dementie [On the learning capacity of people with dementia]. Utrecht: Kosmos.

Hendriks, M., Kessels, R., Gorissen, M., & Schmand, B. (red.) (2006). Neuropsychologische diagnostiek: De klinische praktijk [Neuropsychological assessment in clinical practice]. Amsterdam: Boom.